NY BOK I SALG NÅ

Hisøy Historielag har kommet med en ny flott julebok som handler om Hisøy ved juletider. Boken har over 15 forskjellige artikler som forteller om hvordan folk både i eldre og nyere tid har feiret jul.

Boken koster kr 200,- (medlemspris)

NY BOK I SALG NÅ

Boken koster kr 400,- og kan fås kjøpt ved henvendelse til en i styret.

Ny bok om krigs- og fredsminner på Hisøy

Hisøy på tvers

kom ut ut høsten 2017.
Du får kjøpt boken til medlemspris gjennom Hisøy Historielag (kr 300).
I butikken kr.399.-

Kolbjørn – tre trofaste ferger på byfjorden

Et jubileumsskrift om 125 års fergedrift 1893-2018, Hisøy bilder XVI  ble  utgitt 2018. Medlemspris gjennom Hisøy Historielag kr. 200

Visittkort / hilsningskort

Hisøy Historielag har gjort et opptrykk av de populære hilsningskortene/visittkortene. Alle har et kjent maritimt bilde fra ulike steder på Hisøy.

Det selges 5 stk. for kr. 50.-.
Her blir det for øvrig flere gode tilbud.

HIS – Smakebiter fra et tettsted

Vår bok om HIS –Smakebiter fra et tettsted, har blitt usedvanlig godt mottatt.his-boken-forside

Boken er fortsatt å få kjøpt bl.a. hos Høyers bokhandel i Arendal. At boken blir solgt både i Oslo og i Kristiansand vitner jo om god reklame!

Dersom du ennå ikke har skaffet deg boken så «LØP OG KJØP». Du vil ikke bli skuffet, boken er knallfin!

Salget av boken gir oss inntekter slik at vi kan lage flere andre bøker i serien Hisøybilder. Støtt opp og bli medlem du også!